Zdravlje / Psiha
Psiholog otkrio 6 zlatnih pravila koja će olakšati život čak i najimpulzivnijima
Pixabay

Zaustavite ispade u ponašanju i naučite kontrolirati svoje emocije uz ovih 6 zlatnih pravila

Psiholog Mikhail Labkovsky ne skriva činjenicu da je postao psiholog kako bi se naučio nositi sa svojim problemima. Nakon više od 30 godina iskustva, odlučio je dijeliti svoje znanje dalje pa je tako formulirao 6 zlatnih pravila kojima možete pobijediti nervozu i spriječiti ispade u ponašanju.

Zahvaljujući ovim smjernicama možete naučiti kako bolje komunicirati s drugima i kontrolirati svoje osjećaje. 

Pravilo 1: Radite samo ono što želite

Prvo je pravilo ujedno i glavno te ključno za vaš razvoj. Bavite se samo onim stvarima kojima se doista želite baviti. To funkcionira na više razina: od posla do privatnih stvari. Uvijek se pitajte: želim li raditi taj posao u budućnosti? Želim li se vjenčati i imati djecu?

(FOTO: Pexels)

Pravilo 2: Nemojte raditi ono što ne želite

Jedna od glavnih tvrdnji psihologa je da male odluke vode do važnih posljedica. Ideja "ne želim, ali moram" vam ne koristi te vas vodi do krivih životnih odluka zbog kojih se kasnije osjećate frustrirano.

Pravilo 3: Nemojte šutjeti 

Tipično ponašanje neurotične osobe je nakupljanje bijesa, patnja, a zatim 'eksplozija'. Imajte na umu da je zdravije na glas reći ono što vam smeta i tako maknuti emocionalni teret.

No, autor naglašava da je važno to ponoviti samo jednom. Ukoliko nema odgovora s druge strane, napustite taj odnos. 

(FOTO: www.profimedia.hr)

Pravilo 4: Nemojte odgovarati ako niste pitani

Tvrdnje poput "grozna si" i "završili smo" nisu pitanja i tako ih ne biste trebali niti doživljavati, objašnjava psiholog. Suzdržite se od 'odgovaranja' na takve postupke i izjave jer samo izazivaju frustraciju. 

Odgovarajte samo na jasno postavljana pitanja i nemojte ulaziti u detalje, osim ako druga osoba ne pokaže interes za razgovorom.

Pravilo 5: Govorite samo o sebi dok raspravljate

Glavni princip ove tehnike je da objasnite vlastite osjećaje i vlastita očekivanja o tome kako želite da vas ljudi tretiraju. Ovo pravilo je korisno jer ne izaziva konflikte: ne govorite o drugoj osobi, već o sebi i svojim stavovima.

Labkovsky dodaje da bismo trebali slijediti ove metode barem 6 mjeseci kako bi osjetili pozitivan pomak.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!