Zdravlje / Prehrana
Hrana koju trebate jesti ako želite smršavjeti, prema nutricionistima
Thinkstockphotos.com

Vrijeme je kada svi razmišljamo o gubitku onih nekoliko kilograma viška, zato vam donosimo popis namirnica koje trebate uključiti u prehranu

Gubitak kilograma i nije uvijek tako jednostavan, a možda ste i izgubili kilograme, ali ih je ponekad jako teško zadržati. Nedostatak sna, ali i stres mogu biti razlozi zbog kojih teško gubite kilograme. Međutim, ključ za gubitak kilograma je prehrana. Donosimo vam popis namirnica koje trebate uključiti u svoju prehranu kako biste lakše izgubili kilograme, ali i zadržali postojeću težinu.

Jabuke

"Jedna jabuka dnevno može vas držati podalje od viška kilograma", objašnjava Katherine Brooking za Health. Jabuka srednje veličine ima oko 95 kalorija i 5 grama vlakana. Kora jabuke također je bogata ursoličnom kiselinom koja pomaže kod povećanja sagorijevanje masnoća.

Grah

Kao dobar izvor proteina, grah je jedna od najboljih namirnica u prehrani kada pokušavate gubiti kilograme. "Grah se polako razgrađuje u našem organizmu, tako da će vam pomoći da se osjećate sito dulje vrijeme", objašnjava Bonnie Taub-Dix. Pola šalice graha osigurava oko 110 kalorija i 7 grama bjelančevina. Grah se također smatra super hranom koja je bogat antioksidansima, željezom, kalijem i cinkom.

Bobičasto voće

Želite li nešto slatko za uživanje, a da vam pomogne u gubitku kilograma i da poboljšate ten? Jedite više bobičastog voća, predlaže Susan Burke March. Bobičasto voće ima malo kalorija, bogato je vlaknima i zadovoljit će vašu potrebu za slatkim. 

Vezana vijest

NUTRICIONIZAM U SVAKODNEVNOM ŽIVOTUGreške i savjeti jedne nutricionistice

Citrusno voće

Iako svi kažu da je grejp jako koristan, pomoći će vam svi agrumi. "Slatki i sočni grejp i naranče mogu vam pomoći", dodaje Brooking. Naranča srednje veličine ima samo 60 kalorija i 3 grama vlakana, dok grejp ima oko 100 kalorija i 4 grama vlakana. Zbog sastava mogu pomoći smanjiti razinu šećera u krvi na dulje vrijeme.

(Foto: Pixabay)

Svježi sir

Sir ima dugogodišnju reputaciju kao namirnica koju treba konzumirati kako bismo bili zdravi. "Svježi sir zasićen je proteinima i savršeno se slaže sa slatkom hranom kao što je voće i cimet, ali i sa slanim namirnicama", kaže Taub-Dix.

Jaja

"Kada me klijenti pitaju koje namirnice preporučujem kada žele izgubiti na težini, jaja koja su bogata proteinima uvijek su mi na popisu", objašnjava Elisabetta Politi. "Jaja su izvrsna jer su jeftina, jednostavna za pripremu, a kuhana jaja možete i ponijeti sa sobom", dodaje. Veliko jaje ima oko 70 kalorija, 13 važnih hranjivih tvari i 6 grama visokokvalitetnih bjelančevina. Istraživanja pokazuju da konzumiranje uravnoteženog doručka na bazi jaja može pomoći da budete siti pa je lakše ograničiti kalorije tijekom dana kako bi vam bilo lakše. 

Kelj i drugo lisnato povrće

"Tamno, lisnato zeleno povrće poput kelja, špinata i rukole ima samo 25 do 30 kalorija po šalici i puno je vlakana, osjećate se sito s malo kalorija", kaže Malina Malkani. "Važno je usredotočiti se na namirnice koje osiguravaju najviše hranjivih tvari po kalorijama, kako biste se osjećali najbolje što možete dok gubite kilograme", dodaje ona.

Grčki jogurt

"Zahvaljujući visokom sadržaju bjelančevina i nižim količinama šećera, grčki jogurt može vam pomoći da budete zadovoljni", objašnjava Armul. Grčki jogurt ima dvostruko više proteina, ali i upola manje šećera od  tradicionalnih jogurta. 

Krumpir

Ovo povće je na lošem glasu, ali ne zbog svog sastava nego zbog načina na koji se priprema. Ako jedemo čips onda to šteti našem zdravlju, objašnjava Burke March. Srednji krumpir ima oko 160 kalorija, 4 grama vlakana i izvrstan je izvor vitamina C i kalija.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

 

Reci što misliš!