Zdravlje / Prehrana
Savjeti nutricionistice: hrana koja pomaže kod menstrualnih grčeva
Thinkstock

Grčevi tijekom menstruacije su jako neugodni i mogu biti bolni, ali uz nekoliko promjena u prehrani, mogu se ublažiti

Postoji mnogo divnih razloga zašto je dobro biti žena. Međutim, nekoliko dana tijekom svakog mjeseca većina žena osjeća grčeve u donjem dijelu trbuha. Menstrualni grčevi nisu ugodni, a ponekad je teško smanjiti bol bez lijekova. 

Nutricionistica Maria Marlowe i autorica knjige "The Real Food Grocery Guide" predlaže promjene u načinu prehrane kako biste ublažili grčevi. 

Vezana vijest

Hrana bogata magnezijem
Važan mineralOd grčeva u mišićima do nesanice i stresa: znakovi da vam nedostaje magnezija

"Grčevi nisu nužno dio menstruacije i zapravo mogu biti znak nedostatka magnezija. Općenito, najbolji izvor magnezija su mahunarke, orašasti plodovi i sjemenke. Preporučila bih smoothije od avokada, čokolade i badema, kruh od tamne čokolade, badema i maslaca ili visoko kvalitetnu tamnu čokoladu s puno badema ili oraha", objasnila je Maria Marlowe za portal Purewow.

Ako redovito imate grčeve, ona predlaže dodavanje više lisnatog zelenog povrća, graha i mahunarki u prehranu. Hrana može ublažiti grčeve, ali ako imate jake grčeve svaki mjesec svakako se obratite svom liječniku.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​​ 

Reci što misliš!