Zdravlje / Prehrana
Izgubite suvišne kilograme u ova tri jednostavna koraka
VisualHunt

Rado biste izgubili višak kilograma, ali bez popratne gladni, iscrpljenosti i bezvoljnosti? Imamo rješenje

Danas postoje mnogi načini kako brzo smršavjeti, ali to često sa sobom donosi i neke negativne popratne simptome kao što su velika glad, neraspoloženje i kronični  umor. Uz ove savjete za zdravo mršavljenje izgubit ćete suvišne kilograme, i pritom se osjećati odlično. Uspješno ćete smanjiti svoj apetit, izgubiti kilograme bez dodatne gladi i ubrzati svoj metabolizam koji čuva vaše zdravlje.

1. Izbacite rafinirane šećere i ugljikohidrate

Djelomično izbacivanje šećera i ugljikohidrata iz prehrane najvažniji je savjet koji vam možemo dati za uspješno skidanje suvišnih kilograma.

Naime, upravo je rafinirani šećer najveći krivac za debljinu, ali i mnoge druge zdravstvene probleme kao što su povišeni kolesterol, bolesti srca, dijabetes, poremećaj hormonalnog sustava te oštećenje jetre. Od šećera se također može stvoriti i ovisnost, što samo još otežava odvikavanje od ove štetne i nezdrave namirnice.

Problem je i u tome što često ni sami ne možemo znati koja to hrana, ali jednako tako i piće, sadrži veliku količinu rafiniranog šećera. Namirnice za koje možda niste ni slutili da sadrže šećer jesu gazirani napitci, čips, konzervirane salate, marinirano meso, kupljeni med, konzervirano povrće, energetske pločice, kruh i fast food.

Ugljikohidrati nisu mnogo različiti, iako su u nekim slučajevima ipak malo manje štetni od rafiniranog šećera. Oni se uglavnom nalaze u slatkišima, tjestenini, krumpiru, žitaricama, kruhu i ostalim pekarskim proizvodima. Važno je spomenuti da nijedan od ovih navedenih proizvoda ne morate izbaciti iz prehrane, samo smanjiti njihovo konzumiranje.

 2. U prehranu uvrstite proteine i povrće

Mislimo da vam ne trebamo ni govoriti koliko su proteini važni za naše zdravlje. Osim što imaju velike dobrobiti za očuvanje zdravlja, učinkovito pomažu i pri skidanju suvišnih kilograma.

Proteini nam mnogo znače za rast i razvoj, jačanje imuniteta, a ujedno nam daju i dovoljno energije potrebne za obavljanje svakodnevnih aktivnosti. Potrebno ih je konzumirati na dnevnoj bazi, te ih obavezno uvrstiti u svakodnevnu prehranu.

(FOTO: Thinkstock)

Namirnice koje sadrže najveću količinu proteina:

•    meso: piletina, puretina, govedina, janjetina, svinjetina
•    riba i morski plodovi
•    jaja

Svakodnevnu konzumaciju povrća ne moramo posebno objašnjavati, a jednako tako pomaže i u mršavljenju. Povrće biste obavezno morali uvrstiti u svakodnevnu prehranu, jesti ga u manjim obrocima, a pripremati ga možete na razne zanimljive načine. Povrće je najzdravije jesti sirovo, kuhano ili pirjano.

Povrće koje najučinkovitije pomaže u skidanju neželjenih kilograma:

•    brokula
•    cvjetača
•    rajčica
•    špinat
•    kelj

•    šparoge

U gotovo svako jelo možete ubaciti povrće, što je odlični trik da počnete jesti zdravije, a povrće postane sastavni dio vaše uravnotežene prehrane.

3. Redovito vježbajte i budite u formi

Teško je točno odrediti što je važnije za mršavljenje: pravilna prehrana ili vježbanje. Mogli bismo reći da je upravo to idealna kombinacija za skidanje neželjenih kilograma.

Treninzi koji se preporučuju za učinkovito skidanje kilograma jesu takozvani aerobni treninzi. U aerobne treninge ubrajamo hodanje, trčanje, plivanje, veslanje, preskakanje užeta i biciklizam. Svaka od ovih aktivnosti efektno djeluje na sagorijevanje kalorija, topi masnoće, aktivira sve mišićne skupine te samim time djelotvorno uklanja nakupljeno salo.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!