Zdravlje / Prehrana
Osvježavajuća namirnica za nadolazeće tople dane
Thinkstock

Kako su nam vrući dani sve bliže, donosimo vam jedan osvježavajući, a ujedno i zdrav recept koji će biti apsolutni hit vaših stolova.

Poznata kao odličan izvor folne kiseline, ali i antioksidansa, cikla štiti organizam od mnogih bolesti i prebrzog starenja. Normalizira krvni tlak, a vlakna koja sadrži mogu smanjiti razinu kolesterola u krvi i za 40 %. Svježi sok od cikle znan je kao lijek protiv slabokrvnosti, a često se koristi i za detoksikaciju organizma jer potiče rad jetre. 

Osim što se može konzumirati u obliku soka, svježa naribana cikla se može uz ostalo povrće pripremiti i kao osvježavajuća salata, a ukoliko je odlučite pripremiti kao kuhani obrok, valja pripaziti da je stavite u hladnu vodu kako bi vanjski sloj cikle očvrsnuo prilikom dizanja temperature. 

Kako biste što lakše preživjeli vruće ljetne dane koji nam stižu, pripremili smo vam jedan osvježavajući recept koji možete jesti i izvan vaših domova, a kojim ćete obogatiti prehranu zdravim namirnicama.

(FOTO: Thinkstock)


Lagani sendvič s ciklom, špinatom i kozjim sirom 

Kada nemate vremena jesti kod kuće, sendvič je jedan od najjednostavnijih obroka koji možete ponijeti sa sobom. Iako se često spominje kao primjer nezdrave prehrambene navike, uz ove namirnice sendvič može postati pravi izvor zdravih vlakana. Ono što ćete trebati za pripremu je: 

  • 4 male cikle 
  • špinata po želji 
  • 1 čajna žličica vinskog octa 
  • 2 čajne žličice maslinovog ulja 
  • košer sol i crni papar 
  • 4 komada kozjeg sira 
  • 1/4 šalice narezanih grožđica
  • pecivo po želji ​

Zamotajte cikle u aluminijsku foliju i položite u pećnicu zagrijanu na 230 stupnjeva 35 - 45 minuta. Kad je cikla gotova, ostavite je da se ohladi, lagano odvojite koru te narežite na male komade. 

U međuvremenu zagrijte ulje u tavi te dodajte špinata po želji. Začinite s 3/4 čajne žlicice soli i 1/4 čajne žličice papra, kuhajte 2 - 3 minute, a na kraju dodajte vinski ocat i promiješajte. 

Narežite kozji sir te ga u maloj posudi začinite s 1/4 čajne žličice papra i narezanim grožđicama. Dobivene smjese stavite po želji u pecivo i uživajte u laganom i zdravom sendviču. 

Pročitajte još: 

Reci što misliš!