Zdravlje / Fitness

Pogledajte video i vježbajte uz trenera Norberta Žmegača Kunića kojeg možete pratiti u showu 'Fittest Family' od 6. svibnja na RTL-u

Norbert Žmegač Kunić je trener fitnesa koji posljednjih šest godina trenira profesionalne sportaše, kao i rekreativce.  Uz bok Vladi Šoli, Niki Fleiss te slovenskom akrobatskom dvojcu F&B sudjelovat će u showu "Fittest Family" od 6. svibnja na RTL-u, od ponedjeljka do četvrtka u 21:00.

Uz video obavezno pročitajte i upute trenera Norberta Žmegača Kunića kako biste sve vježbe izvodili pravilno.

Pet vježbi koje možete raditi za savršeno tijelo u bikiniju: 

1. Čučanj - skok
Ova vježba je zaista zanimljiva jer kombiniramo čučanj i skok. Zamahnite rukama i odrazite se što više. Nakon skoka amortizirajte doskok i pripazite da vam koljena ne pobjegnu prema unutra prilikom skoka i doskoka. Kada ste u položaju čučnja, udahnite, a pri skoku izdahnite.

2. Dive bomber sklek
Oslonite se na dlanove i podignite kukove u zrak. Spuštajte se glavom, prsima i kukovima prema podu, a zatim se uvijte, podignite i usmjerite pogled prema gore. Ponovite sve jednako unatrag.

(Foto: Instagram/norbertzk8)

3. Zgibovi
Primite se čvrsto za šipku i potpuno ispružite ruke, te zaključajte ramena. Podignite se tako da bradom prijeđete preko šipke. Stisnite stražnjicu i trbuh i nemojte koristiti zamah pri podizanju. U početnoj fazi udahnite, a u završnoj izdahnite.

4. Sklopka
Legnite uz opružene ruke i noge. Istovremeno privlačite ruke i noge i spajajte ih na sredini. U početnoj fazi udahnite, u završnoj izdahnite.

5. Marinci
Jedna od najpopularnijih vježbi su zanimljivi marinci. To je vježba za cijelo tijelo. Legnite prsima na pod, podignite se u sklek i skočite na puna stopala. Pripazite na kukove i stražnjicu da ne propadnu. Ispravite se, skočite i pljesnite.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Reci što misliš!