Zdravlje / Fitness
Savjeti koji će vam pomoći: evo kako se napokon možete riješiti sala s trbuha
Thinkstock

Salo na trbuhu navodno je opasnije od prekomjerne težine, a uz ove savjete lakše ćete ga se riješiti

Salo nakupljeno na području trbuha nije samo estetski problem, već može povećati rizik za razvoj mnogih ozbiljnih bolesti.

Istraživanja koja se u Americi redovito provode pokazuju da trenutno ima čak 33,7 odraslih Amerikanaca koji pripadaju skupini pretilih. Stoga, nije ni čudno što se sve veći broj ljudi, a to je slučaj i kod nas, bori s viškom masnih naslaga na trbuhu.

No, postoji li uopće način kako se toga riješiti? Kod mršavljenja, skidanje sala s trbuha definitivno je najveći problem, ali nije neriješiv. Evo kako se i vi možete riješiti ovih dosadnih naslaga na trbuhu...

Drastično promijenite prehranu

Režim prehrane uvijek je prva stvar od koje krećemo, prvenstveno zbog toga što je ujedno i jedna od najjednostavnijih. Iako nekima promjena prehrane predstavlja veliki problem, u konačnici donosi odlične rezultate.

Što se tiče prehrane u slučaju skidanja masnih naslaga, ovdje je najvažnije da se riješite svih onih namirnica koje sadrže rafinirani šećer i takozvane 'nezdrave' masti.

(FOTO: Thinkstock)

U svoju svakodnevnu prehranu obavezno uvrstite protein koji pomaže u izgradnji i učvršćivanju mišića, ubrzava metabolizam i tako pomaže u rješavanju masnih naslaga. Namirnice najbogatije proteinima su jaja, piletina, bademi, grčki jogurt, brokula, tuna i kvinoja.

Također se pobrinite da vaši obroci budu redoviti i uravnoteženi, u protivnom ćete se vrlo teško riješiti nakupljenog sala.

Počnite redovito vježbati

Ovdje ne mislimo samo na šetanje ili trčanje po ulici, iako je i to odlično za vaše zdravlje. Ipak, kad je u pitanju rješavanje masnih naslaga s trbuha - morat ćete se malo više potruditi. I dok vam pravilna prehrana može pomoći, bez vježbanja ona neće imati nekog prevelikog utjecaja.

(FOTO: Thinkstock)

Vježbe koje dokazano pomažu u skidanju sala s trbuha, između ostaloga uključuju i dizanje utega. Provedeno istraživanje iz 2014. godine pokazalo je da se kod muškaraca koji su dnevno imali samo 20 minuta dizanja utega količina sala na trbuhu smanjila, u usporedbi s onima koji nisu izvodili vježbe s utezima.

Međutim, važno je da znate da dizanje utega ne biste smjeli raditi sami, već uz nadziranje fitness trenera ili kineziologa jer bi u protivnome moglo doći do ozbiljnih ozljeda.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Reci što misliš!