Zdravlje
Svi su ludi za keto dijetom. Donosimo vam trodnevni plan prehrane za dobar početak
Pixabay

Ketogena dijeta osvojila je svijet, ali za nju je potrebno dobro se organizirati i pripremiti - olakšajte si početak uz ovaj plan

Ketogena dijeta potpuno je zaludjela svijet i stalno se pojavljuju nove fotografije ogromnih transformacija ljubitelja ove vrste prehrane. Ova se dijeta temelji na eliminaciji ugljikohidrata i povećanom unosu zdravih masti zbog čega se tijelo dovodi u stanje ketoze. Tada troši najviše masnih naslaga. 

Međutim, mnogi od keto prehrane odustanu jer im se čini kompliciranom za održavati. Donosimo vam trodnevni plan koji je kreirao Shape magazin. 

1. dan

Doručak: omlet od špinata, gljiva i feta sira

Ručak: losos pripremljen u pećnici i brokula

Večera: govedina, pripremljena na tavi s malo ulja, u umaku od rajčice, servirati uz tikvice

Užina: rolice od slanine u koju je umotan avokado, rajčica, salata i piletina. 

(FOTO: Thinkstock)

2. dan

Doručak: nezaslađeni jogurt s punomasnim vrhnjem te chia sjemenkama, orasima i malinom, može se pojesti i jedno jaje uz to

Ručak: salata sa slaninom, avokadom, sirom, bundevom i nekoliko rajčica uz masniji dressing poput chedar sira

Večera: Cezar salata s matovilcem, pilećim prsima,malim komadićima slanine ili šunke i parmezanom. 

Užina: krem sir namazan na kriške krastavca i malo posoljen

(FOTO: Thinkstock)

3. dan

Doručak: keto palačinke

Ručak: u kutiju za ručak u posebne odjeljke stavite grillanu piletinu, šunku i kockice sira, tvrdo kuhano jaje te pečeno povrće s orasima i guacamole dressingom

Večera: ostatak piletine od ručka ili svinjetina servirana uz patlidžan, žutu tikvu, tikvice i nekoliko rajčica u umaku od češnjaka i maslinovog ulja.

Užina: guacamole namaz na sirovim tikvicama

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

 

Reci što misliš!