dm svijet

Umjesto znojenja u teretani ili trčanja isprobajte nešto novo. Jamčimo vam topljenje kalorija i dobru zabavu

Ako već niste, od purice, mlinaca, francuske salate, čupavaca i ostalih božićnih klasika, mogli biste se udebljati dva kilograma. Umjesto da se 2. siječnja u panici upišete u teretanu, evo boljeg prijedloga.

Pokušajte visjeti naglavačke - što je osnovna vježba letećeg pilatesa ili skakati na mini trampolinu ili pak voziti bicikl pod budnim okom trenera.

Spinning

U prvom treningu spinninga, u 45 minuta brzog bicikliranja izgubi se 900 kalorija.

"Odlično je bilo, zadovoljna sam. Je li bilo naporno? Je, jako! Ali prvi put, super! Čula sam za spinning i prvi put je slobodan termin, nakon blagdana sam iskoristila priliku", kazala je Matea, polaznica treninga spinninga.

Razlika spinninga i vožnje običnog bicikla je u trenerici koja je tu da tjera i motivira.

"Može se raditi izdržljivost, može se raditi snaga. U svakom slučaju se puno znojimo i kalorija trošimo. Naslage od kolača idu brzo? Definitivno idu brzo! Jako brzo", poručila je Tanja Kenjereš, trenerica spinninga.

Dva do tri treninga tjedno su dovoljna da iskapate sve što je višak. I 260 kuna mjesečno, koliko stoji spinning.

Mini trampolin

"Zabavno je, ali sve pod nekom krinkom skakućemo, baš nam je super. Nitko ne primijeti, ustvari primijete po znoju koliko je to intenzivan trening", rekla je Iva Morandini, trenerica mini trampolina.

Trening traje sat vremena. Pola sata čistog skakanja po trampolinu uz zadatke i pola sata dodatnih vježbi snage za cijelo tijelo. Ali, umorit ćete se i nakon nekoliko minuta!

Za sve one koji imaju par kila viška, vježbanje na mini trampolinu je dobro baš zbog elastične podloge koja čuva zglobove, koljena i leđa.

U Europi čak postoje skupovi trenera i ljubitelja mini trampolina na kojima svi skupa skaču. Kod nas i dalje to nije tako rašireno, ali svakim danom se sve više ljudi penje na zabavnu spravu.

Trenerica Morandini kaže da se skine pet kila skine nakon otprilike dva mjeseca, ovisno o prehrani i karakteru.

"Imali smo odlične rezultate s rekreativcima koji ne paze na prehranu, nakon dva mjeseca bi se vidjeli ogromni rezultati", poručila je.

Dva puta tjedno na trampolinu - mjesečno je 200 kuna.

Viseći pilates

"To je inače pilates koji je oplemenjen jednom spravicom koja ovako atraktivno izgleda. Vježbe nisu preteške, nego su prilagođene svima. I početnicima i malo naprednijim vježbačima", rekla je Aleksandra Paurević, trenerica FlyPilatesa.

Početnicima će trebati tek nekoliko treninga da se opuste i krenu u okršaj s ljuljačkom. Za 300 kuna mjesečno dobit ćete dva treninga tjedno, snagu i fleksibilnost.

Svi mišići rade u svakom trenutku, a Aleksandra kaže da očekuje gužvu nakon Nove godine.

"Mi kažemo, udahni francusku salatu i kreni vježbati", poručila je Paurević

Jedna od opcija kako da se riješite blagdanskih zaliha je i fly pilates jer istovremeno se istežete i trenirate mišiće.

 

Reci što misliš!